اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

راه اندازی پیست جدید پورشه در لوس آنجلس

رانندگی کردن در لوس آنجلس تجربه ی چندان جالبی نیست ولی قطعا رانندگی در پیستی که شاهراه های زیادی دارد خیلی هیجانی خواهد بود.


این ایده به مشتریان پورشه این امکان را می دهد آخرین دستاورد های سازندگان خودرو را به صورت فیزیکی آزمایش کنند. البته این کار چندان جدید نیست اما تا حدی منحصر به فرد است. با افتتاح این پیست در کالیفرنیا یکی از پنج پیست آزمایشی در جهان امکانات خود را ارائه میدهد.

اگرچه این مکان کمی برای اهالی لوس آنجلس غیر معمول است روی کاغذ و نمودار پروژه خوبی را نشان میدهد. محل آن در کنار دو شاهراه ترافیکی است و با فرودگاه بین المللی چند دقیقه فاصله دارد.

این پیست مانند سایر پیستهای کمپانی پورشه با مساحتی معادل 53 آکر بی شک یکی از بزرگ ترین پیستهای آزمایشی در جهان به شمارمی رود.

قرارگرفتن در صندلی راننده آنقدر ایمن و هیجان انگیز است که راننده در آن لحظه هیچ چیز دیگری نمی خواهد. البته وجود یک مسر جاده مانند ضروری به نظر می رسد اما مسیر مسابقه به گونه ای طراحی شده است که دارای پد ترمز ماشین می باشد.

افرادی که در مسابقات ماشین سواری شرکت دارند می توانند از این پیست استفاده کنند البته کمپانی اعلام کرده که مشتریان مشترک، کلوپ های اتومبیل رانی نیز می توانند از این امکانات استفاده کنند.

ام اینها تنها امکانات این پیست مهیج نیستند. سالن نمایش، فروشگاه، کافی شاپ و سالن کنفرانس از دیگر امکانات آن به شمار می رود. جالب است که بدانید این محل تنها برای مسابقه دادن طراحی نشده است بلکه نیروی انسانی نیز می توانند در آنجا حضور داشته باشند. برنامه های مشابهی در یک نقطه دیگر جهان برای آموزش اتوموبیل رانان و قهرمانان حرفه ای فراهم شده است.

تاریخ بازگشایی این پیست هنوز از سوی کمپانی پورشه اعلام رسمی نشده است اما بر اساس جدول زمانبندی تابستان آینده زمان افتتاح آن خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد