اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

توقف خط تولید ریو

معاون اول کمپانی خودرو سازی سایپا خبر از توقف تولید خودروی ریو تا پایان امسال داد.


مرتضی شفیعی با بیان اینکه خودرو جدیدی با کلاس بالاتر جایگزین ریو خواهد شد، افزود: درپی مخالفت شرکت کیاموتور (شرکت مادر) با افزودن امکانات جدیدی همچون ایربگ (کیسه هوا) و ارتقای موتور ریو از استاندارد اروپایی یورو 2 به یورو 4 ، تولید این محصول تا پایان سال متوقف خواهد شد.

خط تولید ریو متوقف می شود !

 

وی با تاکید بر اینکه ما پیش از این موفق شده بودیم موافقت کیا را برای نصب ترمز ضد قفل (ای . بی . اس) کسب کنیم، گفت: باتوجه به الزام سایپا به تبعیت از مقررات و ضوابط شرکت مادر در تولید خودرو تحت لیسانس و مخالفت کیا موتور با انجام این تغییرات ، تصمیم گرفتیم از سال اینده به جای ریو، خودرو جدیدی را تولید و روانه بازار کنیم.

افزایش فروش فورد در چین

نمایندگی فورد در چین خبر از رشد 8  درصدی فروش خود داده است و این در حالی است که تا بیش از این تمام خبرها حاکی از شکست های این نمایندگی در فروش بود.


رشد نسبی فروش فورد در چین

فورد چین توانسته از ابتدای سال تعداد426814دستگاه خود را به فروش برساند و رشدی 8درصدی را نسبت به فروش 392هزار دستگاهی مدت مشابه سال گذشته ثبت کند.

از موفق ترین مدل های فورد در بازار چین می توان به فورد موندئو (6484دستگاه ) ، فورد فولکس (156هزار دستگاه ) و فورد ترانزیت (48هزار دستگاه ) اشاره کرد.

گفتنی است مهم ترین عوامل استقبال مناسب بازار خودروی موندئو ، طراحی فوق العاده ، کاهش 20درصدی مصرف سوخت و کاهش 15درصدی میزان آلایندگی می باشد.

فورد تصمیم دارد تا سال 2015 حدود 15خودروی جدید به بازار چین معرفی و به رشد فروش خود در این کشور ادامه دهد.

قیمت پورشه 911 مشخص شد

طبق خبرهای رسیده از شرکت پورشه، این کمپانی 911 کاررا کابریولت و 911 کاررا S کابریولت را قیمت گذاری کرد که به شرح زیر اعلام می گردد.


کاررا کابریولت با قیمت 98.250 دلار عرضه می شود درحالیکه که 911 کاررا S کابریولت با قیمت 108.950 دلار به فروش می رسد.

لازم به ذکر است 950 دلار هزینه حمل نیز دربرگیرنده قیمت های ارائه شده هر دو خودرو می باشد.

 پورشه 911 قیمت گذاری شد

پورشه 911 کاررا با موتور 3.4 لیتری و 6 موتور پهن طراحی شده و با توان 350 اسب بخار قدرت می تواند سرعت خودرو را از صفر تا 60 مایل در مدت زمان 4.4 ثانیه افزایش دهد. لازم به ذکر است پورشه 911 کارراS کابریولت با موتور بزرگتر 3.8 لیتری با توان 400 اسب بخار می تواند سرعت خودرو را درمدت زمان 4.1 ثانیه از صفر به 60 مایل افزایش می دهد.

گفتنی است که هر دو خودرو دارای جعبه دنده هفت سرعته بوده و خریدارن این خودرو می توانند با سفارش نصب کلاج دوتایی خودکار PDK بر روی خودرو از رانندگی با این خودرو لذت ببرند.

گفته می شود این خودروها نظیر هم نژادهای خود سبک تر از مدلهای پیشین بوده و دارای فاصله بین محور جلو و محور عقب طولانی تر و لبه های جلویی عریض تر می باشند.

انتظار می رود سوخت مقرون به صرفه EPA نیز در این خودروها بهبود یابد.