اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

Infiniti FX Black & White Edition ماشینی شیک و زیبا

FX اینفینی یکی از خوش استایل ترین و شیک ترین کراس اوور های موجود در بازار است.اما برای بهتر کردن آن,خودروساز لوکس ژاپنی نسخه ی مخصوص ( یا بهتر بگوییم نسخه های مخصوص ) جدیدی را معرفی کرده است.

 

 

 

 

 

 

اسم این نسخه ی جدید " سفید و سیاه " (FX Black & White Editions) است و همانسور که ممکن است حدس زده باشید در دو رنگ سفید و مشکی به بازار اروپا خواهند آمد.اینفینیتی رنگ سفید خود را Moonlight به معنی "نور مهتاب" و رنگ مشکی خود را Obsidian می نامد.این ژاپنی لوکس از رینگ های 21 اینچی و تریم داخلی تشکیل شده از چرم مشکی با دوخت های خاکستری و رنگ الکلی براق مشکی بهره می برد.

 

 

 

 

 

از دیگر ویژگی های این پکیج می توان به صفحه اطلاعات لمسی , کروز کنترل هوشمند , سیستم تعلیق فعال , سیستم فرمان فعال و دوربین های دید اطراف اشاره کرد.تنها 500 عدد از این خودرو ساخته خواهد شد و قیمت آن ها از 64,570 یورو شروع خواهد شد.

ماشینی که Aston Martin برای صد سالگی اش منتشر کرد!

خودرویی ویژه برای صد ساله شدن کمپانی استون مارتین

در نمایشگاه خودرو ی دیترویت ،کمپانی استون مارتین اقدام به منتشر کردن متن هایی از مدل ویژه صد سالگی کمپانی کرد.هر مدل ، به جز V12 Vantage ، ورژن مخوص صد سالگی خود را خواهد داشت.تولید هر سری از این خودرو ها تنها صد دستگاه خواهد بود.


مدل صد سالگی ،با رنگ خاص بدنه ی خود قابل تشخیص خواهد بود.دکتر Ulrich Bez مدیر عامل این کمپانی نقش بزرگی در ساختن این رنگ داشته است.رنگ کردن هر خودرو به 50 ساعت وقت نیاز دارد،بیشتر از دو روز کامل!علاوه بر رنگ خاص این ورژن ها از کابینی لوکس تر با چرم نرم مشکی و دوخت نقره ای خواهند داشت که این مورد در One-77 نیز قابل سفارش بود.پلاکی نیز در داخل کابین نصب خواهد شد که شماره تولیدی هر خودرو روی ان ثبت خواهد شد.


همچنین وقتی یکی از خودرو های ویژه صد سالگی را بخرید،جعبه ای ویژه با هدایایی منحصر به فرد دریافت خواهید کرد که شامل دو سوئیچ شیشه ای،دکمه سر دست و یک خودکار نقره ای می شود.

رونمایی لامبورگینی از قدرتمندترین محصول خود

اخیرا در جهان شایعه ای پیچیده مبنی بر اینکه لامبورگینی قصد دارد در ماه مارس از قدرتمندترین محصول خود رونمایی کند

معمولا وقتى در جایى صحبت از لامبورگینى میشه ما به صورت ناخداگاه یاد باحال ترین محصول لامبو یعنى LP700 یا اوانتادور میفتیم .
در ابتدا اوانتادور با محصول زیباى فرارى یعنى 458 رقابت میکرد که در اخر با ظاهر خشن خود توانست در قسمت فروش ، این غول هشت سیلندر را شکست دهد و ثابت کرد که مردم بیشتر ظاهر خشن را دوست دارند تا زیبا . بعد فرارى مثل همیشه بیکار ننشست و سریع ترین فرارى جاده اى تاریخ را با نام F12 تولید کرد که از لحاظ اعداد و ارقام چیزى از اوانتادور کم نداشت که در اخر توانست نظر بسیارى از منتقدان را به خود جلب کند طوری که بیشترشون متقاعد شدند که  f12 از اوانتادور بهتره .
اما فرارى به این بسنده نکرده و حال دارد سوپراسپرتى به نام F70 طراحى میکند که دیگر قرار نیست با اوانتادور رقابت کند بلکه هدفش تخت سریع ترین خودروى جهان هست که بوگاتى ویرون بر آن تکیه داده البته مکلارن از انگلیس هم رقیب تازه اى براى فرارى میباشد که قصد دارد با محصول جدید خود یعنى P1 زودتر از فرارى بر روى این تخت تکیه بزند . حال اگر لامبورگینى همین طورى بنشیند و به اوج رسیدن رقبایش را نظاره کند باید به آن به چشم یک شکست خورده نگاه کنیم اما لامبو هیچوقت شکست نمیخورد !
بله او قصد دارد محصولى قوى تر از اوانتادور تولید کند که هدفش سریع ترین شدن نیست بلکه میخواهد از سریع ترین هاى دنیا بیشتر فروش کند و طرفداران بیشترى نسبت به انها بدست بیاورد . طرفدارانى که توان خرید بوگاتى را دارند اما به دلیل علاقه ى خود به لامبو ، یک لامبورگینى میخرند
البته هنوز چیزى روشن نیست و این فقط حدس نویسندگان مختلف دنیا میباشد که دارد کم کم تبدیل به حقیقت میشود زیرا نویسندگان بر این پایه این حدس را زدند که لامبورگینى از سال 1963 شروع به ساخت اتوموبیل هاى مدرن و سوپر اسپرت کرد و همیشه محصولات ویژه ى خودش را در سالگرد این روز رونمایى میکند مثلا مدل Countach را در بیست و پنجمین سالگرد این روز یا Murcielago را در چهلمین سالگرد این روز رونمایى کرد و بسیارى معتقدند که لامبو به دلیل عقب نیفتن از رقابت قطعا امسال در نمایشگاه ژنو در ماه مارس به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید خودرو هاى اسپرتش ، از مدل LP720 رونمایى میکند و از اسمش میتوان فهمید که موتورش 720 اسب بخار قدرت دارد و این یعنی قوی ترین محصول لامبورگینی
نویسنده : امیر وزیری

مک لارن 50 ساله شد!

در روز دوم ماه سپتامبر سال 2013 مکلارن پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن خواهد گرفت." زندگی برای موفقیت است,نه برای سال ها تنهایی ".این جمله ای بود که بروس مکلارن 27 ساله زمانی که کمپانی او ( Bruce McLaren Motor Racing Ltd ) هنوز یکساله نشده بود گفت.

 

 

 

 

مکلارن در طول سال های فعالیت خود به موفقیت های بسیاری رسیده است.مانند تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم های فرمول 1.مکلارن از سال 1966 و گرند پریکس موناکو پای به عرصه ی این مسابقات گذاشت.در طول فعالیت در این رشته ی ورزشی مکلارن 182 بار موفق به اول شدن در مسابقه شده است.یعنی بیش از هر تیم دیگری!آن ها 155 بار از خط یک مسابقه را آغاز کرده و 151 بار نیز رکورد لپ ( Lap ) ها را شکسته اند.علاوه بر این در سال 2012 سریع ترین پیت استاپ تاریخ را ثبت کردند.

 

 

 

در صحنه ی خودرو های جاده ای نیز مکلارن مدل F1 را در سال 2013 به بازار عرضه کرد که هنوز هم سریع ترین خودروی تنفس طبیعی دنیا است.پروژه ی بعدی مشترک با مرسدس بنز بود و Mercedes SLR McLaren نام داشت و در سال 2003 معرفی شد.که تاکنون پر فروش ترین خودروی پایه فیبر کربنی تاریخ بوده است.مکلارن MP4-12C کوپه و اسپایدر نیز مدل های کنونی آن ها هستند و در آینده نیز شاهد P1 و X1 خواهیم بود.

 

 

 

 

ران دنیس - مدیر عامل مکلارن - می گوید :

تاریخ مکلارن بسیار طولانی است.اما میراث مکلارن را نمی توان تعریف کرد.چرا که میراث مکلارن هر روز توسط مردان و زنانی که در مرکز فناوری مکلارن ( McLaren Technology Centre ) کار می کنند نوشته می شود.بروس مکلارن فصل اول تاریخ تاریخ مکلارن را نوشتو تبدیل به یک افسانه شد.من هم فقط یه فصل از آن هستم.

 

معرفی و تصاویر مرسدس A45 AMG

مرسدس بنز چند ساعت پیش مدل پرقدرت مرسدس A کلاس را با نام A45 AMG رونمایی کرد.این مرسدس از یک موتور 2 لیتری تویین توربو بهره می برد که به آن قدرت و گشتاوری معادل 360 اسب بخار و 450 نیوتون متر اعطا می کند.

 

 

با این میزان قدرت،موتور این خودرو یکی از قوی ترین موتورهای 4 سیلندر تولیدی در دنیا لقب گرفته است.میزان اسب بخار تولیدی این خودرو به ازای هر لیتر برابر 181 اسب بخار بر لیتر است که این عدد حتی از کلاس سوپراسپرت ها نیز بالاتر است! اما نکته ی جالب این موتور پشتیبانی کردن از استاندارد یورو 6 است؛به طوری که طبق گزارش کانون NEDC در صد کیلومتر به صورت ترکیبی فقط 6.9 لیتر بنزین مصرف می کند که با توجه به میزان اسب بخار و گشتاور این خودرو به نوعی یک رکورد است.

 

 

 

این مرسدس با سیستم 4 چرخ متحرک ابداعی مرسدس بنز با نام 4Matic عرضه خواهد شد که به این خودرو این توانایی را می بخشد که ظرف مدت 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد.همچنین حداکثر سرعت این خودرو به صورت محدود شده برابر 250 کیلومتر در ساعت است.

 

 

گفته می شود موتور این خودرو یکی از بالاترین گشتاورها را در میان موتورهای 4 سیلندر در دنیا دارد که نقش توربوشارژرهای های آن که در حداکثر دورشان فشاری معادل 1.8 بار را ایجاد می کنند در تولید این میزان گشتاور بسیار پررنگ است.به گفته ی AMG بسیاری از تکنولوژی های استفاده شده در این خودرو از روی مدل سوپراسپرت SLS AMG GT به عاریت گرفته شده است.به طور مثال سرعت تعویض دنده ی گیربکس دابل کلاچ این خودرو در حالت M (دستی) و S (اسپرت) برابر با سرعت تعویض دنده ی مرسدس SLS AMG GT است،سوپراسپرتی که با تعویض دنده در مدت 50 میلی ثانیه مجهز به سریع ترین گیربکس 7 سرعته ی دابل کلاچ دنیاست!

 

 

 

حال باید منتظر ماند این مرسدس در عمل چه می کند چون رقبای سرسختی همچون ب ام و M135i و آئودی RS3 را در پیش رو دارد.