اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

ارتقای ماشین فراری 599GTB

فراری 599GTB این بار با نام فراری 599XX برای مسابقات اتوموبیل رانی ارتقاء داده شده است که می توانید متن کامل خبر را در ادامه مطالعه فرمایید.

ارتقای فراری 599GTB


فراری599XX که نسخه اصلی از مدل 599GTB شهری بود نسخه تکامل یافته از یک مدل خاص خودرو می باشد.

در اولین تصاویر انتشار یافته، دو دریچه در روی بالهای عقب خودرو برای تنظیم کاهش فشار بر روی محور عقب خودرو تعبیه شده است که بطور الکترونیکی باز و بسته می شوند و به پارامترهای خاصی بستگی دارند.

این پارامترها شامل زاویه چرخ فرمان، شتاب طولی، شتاب جانبی و سرعت خودرو که از طریق توابع کنترل الکترونیکی خودرو (EPS, ABS, SCM and F1-Trac) تعیین می شود. همراه با دستگاه پخش و لاستیک های پیرلی جدید کاهش فشار در 200 کیلومتردرساعت را به اندازه 300 کیلوگرم در حالت بسته دریچه و 440 کیلوگرم در حالت بسته افزایش می دهد.

توان خروجی خودرو به 552 کیلو وات و گشتاور 700 نیوتن برمتر افزایش می یابد. این امر به سادگی با تغییر مسیر لوله اگزوز به سمت کناره های آن انجام می گیرد. وزن این خودرو به میزان 35 کیلوگرم کاهش یافته و برای شتاب سریع تر در سرعت های متوسط به بالا دارای دنده نهایی کوتاهتر است.

لازم به ذکر است این خودررو در سال 2013 و 2012 تنها در دسترس مشتریانی قرار می گیرد که در برنامه توسعه و تحقیق اولیه این خودرو مشارکت نموده اند.

گفتنی است فراری 599XX در نمایشگاه خودروی بلوگنا که قرار است در سوم دسامبر برگزار گردد، رونمایی می شود.

رونمایی از ماشین موستانگ باس 302 SX


شرکت فورد از موستانگ باس 302 SX رونمایی کرد.

موستانگ باس 302 SX مفهومی رونمایی می شود

خودروی مفهومی هم ردیف 302 SX اخیرا در نمایشگاه صنعتی در اورلاندو، فلوریدا رونمایی شد. سازندگان خودرو جنبه هایی از خودروی جدید کبرا جت و خودروی مسابقه ای باس 302 Rرا در ساختن آن بکار برده اند. با بکارگیری یک موتور V8 5 لیتری توان این خودرو از 444 اسب بخار که حالت استاندارد آن است تا بیش از 500 اسب بخار افزایش می یابد.

لازم به ذکر است در این خودرو چندین تغییر قطعه مانند دنده 6 سرعته ایجاد شده است. گفته می شود دنده 6 سرعته در خودروی 302 R استفاده شده است.

همچنین موتور این خودرو از اگزوز پیشرفته و سیستم سوختی و روغنی بهره می گیرد. عملکرد این خودرو با استفاده ازسیستم تعلیق coilocver قابل تنظیم، میله های نوسانی قابل تنظیم جلو و عقب، صفحات خمیده/ چرخ کوچک، ترمزهای برمبو و سطوح صیقلی مسابقه ای بسیار برجسته است.

گفتنی است فضای داخلی این خودرو مزیین به صندلی های بسیار سبک بوده که در کاهش وزن خودرو به مقدار خیلی کم موثر است. همچنین دارای چرخ فرمان پخش سریع برای ثبت زمانهای lap است.

هرچند که302 SX یک خودروی مفهومی است فورد اذعان کرده در حال تست نمودن بازار برای این مدل است.

ساخت موتور سیکلت با خرچنگ

ایا موتور سیکلت هایی که از خرچنگ باشند را تا به حال دیده اید؟ پس این مطلب را حتما دنبال کنید!


در نمایشگاه صنایع غذایی در استان فوجیان چین، آشپزان با کمک خرچنگ (لابستر) اقدام به طراحی موتورسیکلت های مینیاتوری کردند.

 

 

 

 

 

 

عکس هایی از مدل جدید ماشین BMW

شرکت بی ام و اقدام به انتشار تصاویری از خودروی جدید خود که X6 M50d نام دارد، کرده است.

بی ام و جدید X6 M50d مجهز به موتور دیزل 6 سیلندر با توان 381 اسب بخار و گشتاور 545 نیوتن بر متر است .

لازم به ذکر است این خودروی جدید در عرض 4.9 ثانیه 62 مایل در ساعت شتاب می گیرد و تولید آن از آوریل 2012 آغاز خواهد شد.

همچنین یکی از آیتم های مدل جدید بی ام و کاپوت جلو آن است که با چند طرح مختلف عرضه می شود .

 

گفتنی است خودروی جدید دیگر بی ام و M550d x Drive با ویژگی های مشابه X6 M50d مارس 2012 در بازارخودروی اروپا عرضه خواهد شد.

مدل M550d x در عرض 4.7 ثانیه 62 مایل در ساعت شتاب می گیرد .