اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

تصاویر و اطلاعات فنی ماشین کامارو

استریت لگال پرفومنس یک شرکت تیونیگ بسیار قدرتمند می باشد که هم اکنون در نیوجرسی آمریکا فعالیت می کند. البته این شرکت بیشتر با نام SLP شناخته میشود.


این شرکت بسته ای جدید برای مدل کامارو طراحی کرده که نام آن را «پانتر» گذاشته است. پانتر نامی است که شورلت در سال 1965 برای رقابت با ماستانگ استفاده می‌کرد. این اسم بعدها به کامارو تغییر یافت. 100 دستگاه پانتر برای تولید در نظر گرفته شده است که همه آنها مشکی رنگ هستند و از نسخه های مختلف موتور سوپرشارژ 6.2 لیتری استفاده می‌کنند. این نسخه ها قابلیت انتقال 560، 585 و 600 اسب بخار را دارند. یک نسخه 700 اسب بخاری هم وجود دارد که از آن 45 دستگاه تولید خواهد شد. شرکت SLP ادعا کرده است که صفر تا 100 خودرو تنها در 3.5 ثانیه اتفاق خواهد افتاد.

 


قدرت اضافه تولید شده توسط یک پک سوپرشارژ TVS 2300 منتقل می‌شود که از نگه دارنده‌های تیتانیوم ساخته شده است. سیستم اگزوز جدید SLP هم به خودرو اضافه می‌شود. بدنه اصلاح شده خودرو هم ارتفاع آن را تا یک اینچ پایین می‌آورد و ارتقاهای مختلفی برای فنربندی خودرو نیز وجود دارد. تغییرات ظاهری شامل عوض شدن بال عقب، جزئیات جدید زینتی و کاپوت جدید است. علامت‌های SLP هم در بخش های مختلف خودرو خودنمایی می‌کنند.

 


چرخ‌های مشکی کرومی خودرو 20 اینچی هستند و دیفیوزر عقب نیز اضافه شده است. قیمت پایه بسته 600 اسب بخاری 57 هزار دلار و قیمت بسته 700 اسب بخاری 64995 دلار است.

A110-50، شاهکاری از کمپانی آلپاین

الپاین در حالی 50 سالگی اش را جشن گرفت که در این جشن یک خودرو تیونیگ شده رنو را معرفی کرد.


این خودرو که A110-50 نام دارد بر اساس طرح کانسپت DeZir طراحی و ساخته شده است و طراحان جوانش یان یارسل و اکسل برون آن را به یاد سبک طراحی جدید رنو که لورن فن دن آکر آن را پایه گذاشت؛ طراحی کرده‌اند . پیش از هرچیزی A110-50 در طراحی توانایی‌های خودش را نشان می‌دهد. بدنه خودرو از فیبرکربن ساخته شده تا وزن آن تا حد امکان کاهش پیدا کند.

 

 

 

طراحی چراغ‌های جلو که به لامپ‌های LED مجهز هستند با دقت تمام صورت گرفته و فاصله‌ای که آن‌ها از یکدیگر دارند باعث پهن تر و با ابهت‌تر جلوه کردن خودرو می‌شود. ورودی هوای تعبیه شده بر بالای سقف و درهای کناری شکسته، دست پرورده آلپاین را به هیولای قدرتمندی تبدیل می‌کنند که برای رقبایش شاخ و شانه می‌کشد. در این میان رینگ‌های 21 اینچی و بال عقب بزرگ هم به کار گرفته شده‌اند به خلق تصویری پویا و هجومی از A110-50 کمک کنند.

 


از داخل خودرو نباید توقع یک طراحی شیک و امکانات مدرن را داشت؛ چرم آلکانترا و قفس فلزی تنها چیزهایی هستند که بوی چرم و فلز آن‌ها مشام راننده را نوازش می‌دهد. فرمان تخت چهارگوش و قطعات فلزی روی داشبورد باریک هم به حال و هوای مسابقه‌ای کابین بیش از پیش می‌افزایند.

 

 

 


پیشرانه V6 که آلپاین برای این خودرو در نظر گرفته با 3.5 لیتر حجم، 400 اسب بخار قدرت و 422 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که اتصال آن به چرخ‌های عقب از طریق گیربکس شش سرعته سکوئنشال صورت می‌گیرد. یک دیفرانسیل لغزش محدود هم برای کنترل بیشتر قدرت و گشتاور خودرو در نظر گرفته شده است.
کمک فنرهای اسپرت و قابل تنظیم سواری تند و تیزی را برای A110-50 به ارمغان می‌آورند که البته به لطف وجود دیسک‌های 356 میلیمتری در محور جلو و 330 سانتی متری در محور عقب‌؛ این سواری تند و تیز قابل کنترل و ایمن نیز هست.

کلنرز قصد تیونینگ بی ام و 3 را دارد

شرکت تیونینگ کلنرز اسپرت چندی قبل خبر از تیونینگ ماشین بی ام و 3 داد. با انتشار تصاویری از این ماشین اطلاعاتی از نسخه تیونینگ شده این خودرو به دست آمد که می توانید در ادامه آن را بخوانید.


تغییرات ظاهری شامل یک بسته کامل aero است که جزئیات جدیدی را به خودرو اضافه می‌کند. چرخ‌های اصلی خودرو نیز با چرخ‌های خود کارخانه کلنرز که رنگ تیتانیوم-خاکستری دارند، عوض شده‌اند. این چرخ‌ها در اندازه‌های 19 یا 20 اینچی برای انتخاب موجود هستند.

بسته اسپرت قابل تنظیم خودرو، راننده را قادر می‌سازد که ارتفاع خودرو را تا 30 میلی‌متر و 60 میلی‌متر تغییر دهد. آنهایی هم که به دنبال افزایش قدرت خودرو بوده‌اند، خیالشان راحت باشد زیرا کلنرز هم برای موتورهای بنزینی و هم برای موتورهای دیزلی، قدرت خروجی را افزایش داده است. در مدل 320d، قدرت خروجی خودرو به 184 اسب بخار نسخه اصلی به 218 اسب بخار رسیده است و مدل‌های 328i نیز که قدرت نسخه اصلیشان به 241 اسب بخار می‌رسید، اکنون می‌توانند از قدرت 290 اسب بخاری خودرو استفاده کنند. سیستم اگزوز خودرو نیز واقعا جالب است. این سیستم از 4 لوله اگزوز بهره می‌برد و برای تمام مدل‌ها موجود خواهد بود.

 

 

تولید نسخه هزارم از ماشین لامبورگینی آونتادور


لامبورگینی خبر از تولید هزارمین ماشین لامبورگینی آونتادور خود داد. این در حالی است که اولین لامبورگینی آونتادور 2.5 سال پیش ساخته شد.


اما این روزها، لامبورگینی در ساخت مدل معروف V12 خود، بسیار پرکارتر شده است. همین چند روز پیش بود که این کارخانه خودروسازی، هزارمین دستگاه مدل فوق‌العاده خود را ساخت. این بار برای رسیدن به این رکورد، تنها 1 سال و 3 ماه زمان طول کشید و باید گفت که مدل‌های تولید شده در 18 ماه آینده نیز از هم‌اکنون پیش‌فروش شده‌اند.


هزارمین آونتادور ساخته‌شده، نارنجی رنگ است و از زیر دست خود مدیر لامبورگینی، یعنی آقای استفان وینکلمن رد شده است. این دستگاه نیز از قبل پیش‌فروش شده بود و متعلق به فردی به نام هانز شیدکر است. آونتادور با جایگزین کردن بدنه آهنی مورسیلگو با بدنه جدید تمام کربنی، به نوعی تحول بزرگ لامبورگینی محسوب می‌شود. لامبورگینی برای آونتادور، موتور جدید 6.5 لیتری V12 با 700 اسب بخار را تهیه کرد. صفر تا 100 خودرو کمتر از 3 ثانیه طول می‌کشد و نهایت سرعت آن 350 کیلومتر در ساعت است.

 

پیش بینی مدیر فراری از رکورد شکنی در سال جاری


مدیر شرکت فراری، لوکا کولدرو دی مونتز مولو، پیش بینی کرد و خبر داد که در سال جاری ماشین فراری می تواند رکورد فروش در جهان را بشکند.

وی گفت , با توجه به آخرین داده های موجود می توانیم بگویم که ما در مسیر ثبت رکوردی جدید در سال جاری هستیم. اگر چه بسیاری از خودروسازان تحت تاثیرات سوء بحران بدهی اروپا ،رکود اقتصادی چین و شایعه های بحران جدید آمریکا قرار گرفته اند اما فراری نه تنها آسیبی ندید بلکه به سودی 7 درصدی در مدت ژانویه تا ژوئن سال جاری دست پیدا کرد و فروشی معادل 3664 دستگاه را تجربه نمود.

سال گذشته فراری باز هم با فروش 7195 دستگاهی و سودی 321 میلیون یورویی رکوردی جدید را ثبت نمود.

در مدت نیمه نخست سال فروش خودروهای V12 66، افزایش یافت و سبب جهش 13 درصدی سود عملیاتی شرکت و عبور آن از مرز 152 میلیون یورو شد.

مونتر مولو ضمن اشاره به سرمایه گذاری شرکت در تولید موتوری جدید برای خودروهای فرمول یک ، ابراز امیدواری کرد که فراری سود دهی خوبی را از این طریق داشته باشد.

گفتنی است که از فصل 2014 مسابقات فرمول یک به جای موتور فعلی 6.2 لیتر V6 با موتور 1.6 لیتر توربو V6 برگزار می شود .کارشناسان مسابقات اتومبیل رانی بر این عقیده اند که فراری مبلغ 40 تا 60 میلیون دلار را برای تولید موتور جدید فرمول یک سرمایه گذاری می کند و کار آن را تا دو سال دیگر به پایان می رساند.