اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

اطلاعات خودرو|مشخصات ماشین|معرفی خودرو|آگهی خودرو|قیمت خودرو

قیمت روز خودرو،قیمت ماشین،اطلاعات خودرو،مشخصات فنی ماشین،معرفی خودرو،عکسهای ماشین،معرفی بهترین خودروها،خرید و فروش خودرو

شورلت مالیبوی وارد بازار آمریکا شد

این خودروی مدل 2014 مانند برادر بزرگترش IMPALA ی مدل 2013 طراحی شده است با این تفاوت که موتور آن 2.5 لیتری و $ سیلندره به همراه سیستم روشن/خاموش خودکار مصرف این نمونه را در مسیرهای درون شهری به 10.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراه ها به صدی 6.72 لیتر خواهد رساند. قدرت موتور این خودرو 196 اسب بخار است و گشتاور نیرویی معادل 253 نیوتن متر تولید خواهد کرد.

این خودرو نه تنها کم مصرف تر از مدل 2013 خود است، بلکه در آن فضای بیشتری به سرنشینان عقب خودرو اختصاص یافته و بهبود شاسی و سیستم تعلیق آن خودروی روان تری را در اختیار رانندگان قرار خواهد داد.

این سدان سایز متوسط پرفروش، خودرویی نیست که جنرال موتورز بتواند به سادگی بازار روبه رشد آن را نادیده بگیرد. این شرکت تلاش کرده با ایجاد بهبودها و تغییراتی در نمونه 2014 آن را جذاب تر از پیش به بازار وارد کند. از جمله این ویژگی های تازه می توان به این موارد اشاره کرد:

 

 

بازطراحی قسمت های جلو و عقب خودرو

افزایش فضای داخلی

بازطراحی کنسول میانی

استفاده از موتور جدید 2.5 لیتری همراه با سیستم روشن/خاموش خودکار که می تواند مصرف سوخت در مسیرهای شهری را تا 5درصد و مصرف جاده ای خودرو را حدود 3درصد کاهش دهد.

پیش بینی موتور 2 لیتری توربوشارژ با 14درصد گشتاورنیروی بالاتر که در صورت درخواست خریداران می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و گشتاورنیرو را به حدود 400 نیوتن متر برساند.

مهندسی سیستم تعلیق کاملا جدید که تجربه رانندگی بهتری را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.

به کارگیری سیستم های ایمنی برای نقطه کور و سنجش ترافیکی که در چهارراه ها به خودرو نزدیک می شود.

بازطراحی بخش های خارجی این خودرو کاملا تابع شورلت Impala جدید بوده، عریض شدن کاپوت و پایین تر آمدن جلوپنجره یا تغییراتی در سپر از این خودرو اقتباس شده است.

در طراحی فضای داخلی تلاش شده فضای بزرگتری مخصوصا به سرنشینان عقب خودرو اختصاص پیدا کند و با ایجاد تغییراتی در بالشتک صندلی ها امکان راحت تر نشستن برای این افراد فراهم شود.

کنسول میانی این خودرو وسیع تر طراحی شده و فضای بیشتری برای قرار دادن دست ها، دو فنجان و دو تلفن همراه پیش بینی شده است.

 

 

ایجاد این تغییرات در مالیبوی جدید 18 ماه به طول انجامیده و در نهایت باعث شده خودرویی با بهره وری بالاتر که می تواند با سدا ن های اسپرت برابری کند، آماده ورود به بازار شود. موتور استاندارد این خودرو Ecotec کاملا جدید با 4 سیلندر است که سوخت با پاشش مستقیم به درون آن تزریق خواهد شد. مهندسی بهتر این موتور باعث شده علاوه بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط آن، بتواند در دور موتور پایین گشتاورنیروی بالاتری داشته باشد و در سرعت های پایین هم قدرت خود را به خوبی نشان بدهد.

سیستم روشن/خاموش جدید این خودرو می تواند در زمان های توقف کوتاه، مانند توقف پشت چراغ قرمز موتور خودرو را از کار بیندازد و تا 5درصد در مصرف سوخت در خیابان ها صرفه جویی کند. زمانی که راننده پای خود را از روی ترمز بردارد، خودرو به شکل خودکار استارت خواهد خورد. توان الکتریکی مورد نیاز بخش های مختلف خودرو شامل شیشه های الکتریکی، رادیو و سیستم تهویه در این فاصله توسط یک باتری کمکی تأمین خواهد شد.

در مالیبو علاوه بر سیستم تعلیق تازه و سیستم های کمکی متعدد برای رانندگی بهتر، سیستم ایمنی نیز بهبود پیدا کرده است. از هشداردهنده مناطق کور کناری گرفته تا هشدار در چهارراه ها و مناطقی که احتمال برخورد وجود دارد گرفته تا امکانات حفاظتی، 10 کیسه هوا و دوربین دید عقب خودرو که در نهایت باعث شده این خودرو از لحاظ ایمنی از اداره ملی امنیت جاده ای ملی آمریکا 5 ستاره دریافت کند و در نوع خود بهترین باشد.

این سدان ایمن و کم مصرف پاییز امسال وارد بازار خواهد شد تا باز هم سهم بیشتری از بازار خودرو در اختیار شورلت بگذارد. این خودروساز در حال حاضر در بیش از 140 کشور جهان خودروهای خود را به فروش می رساند و فروش آن بالغ بر 4.5میلیون دستگاه خودرو در سال است.

پانامرای مخملی


خیلی از افراد علاثه دارند که تزئینات خودرویشان مطابق با آنچه باشد که خودشان دوست دارند ولی این پورشه ی مخملی در این زمینه انقلاب به پا کرده است.

صاحب پورشه پانامرا مخملی متعلق که در شهر لندن رویت شده مشخص نیست، اما این امر مشخص شده است که پورشه مخملی که برای نخستین بار در نوع خود مشاهده شده با همکاری شرکت " راکون" و با هزینه 2500 پوندی طراحی و اجرا شده است.

 

 

برای اولین بار این پورشه به جیمز لستر یک شرکت کننده تازه کار در مسابقات اتومبیل رانی نسبت داده شد، اما پس از آن بسیاری با ابراز تعجب از این اقدام اظهار داشتند که چرا یک نفر باید بخواهد ظاهر پورشه 100 هزار پوندی را خراب کند.

 

جیم هولدر تحلیلگر مجله اتوکار صاحب این اتومبیل را فردی سبک مغز توصیف کرد.

 

شرکت اجرا کننده این طراحی نام این طرح را مخمل الیت 9100 گذاشته و آن را به تمام اتومبیلها و در تمام رنگها از جمله صورتی و نارنجی ارائه می کند.

 

این مواد تا سه سال روی اتومبیل باقی می ماند و اگر صاحب اتومبیل بخواهد تغییرات دیگری در اتومبیل ایجاد کند، افراد حرفه ای این شرکت تمام مخمل را از بین برده و ظاهر اتومبیل مثل روز اول می شود.

 

ریچارد کلارک مدیر عامل شرکت " راکون" گفت: شاید باور این مسئله سخت باشد اما این مواد به سادگی روی اتومبیل قابل شستشو است.

تیم ملی موتور کراس ایران در آسیا درخشید


تیم کلی کراس ایران در آسیا سوم شد  و مدال برنز را از آن خود کرد و کاپ قهرمانی در رشته ی حرکات نمایشی را نیز دریافت کردند

 

کاپ آسیایی حرکات نمایشی موتور کراس در دستان ملی پوش ایرانی

عصر روز شنبه 92/3/18 همزمان با برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی آسیا علی برزو زاده ملی پوش کشورمان توانست عنوان موتور سوار برتر کلاس 250 سی سی در حرکات نمایشی را به دست آورد .در این برنامه که در حضور پادشاه مالزی برگزار شد علی برزو زاده توانست با حرکات مهیج و زیبای خود نظر هیات داوران را به عنوان نفر برتر به خود جلب نماید و برنده کاپ حرکات نمایشی شود .

 

 

کسب مقام سوم آسیا در معتبر ترین کلاس موتور کراس

رقابتهای قهرمانی موتور کراس آسیا عصر روز شنبه 92/3/18 در شهر کوالاترانگانو پایان یافت و تیم ملی کشورمان موفق شد در مجموع دو راند برگزار شده مقام سوم آسیا را در کلاس 250 سی سی کسب کند . در این دوره از رقابتها 4 ملی پوش از کشورمان در کلاسهای 250 سی سی و 85 سی سی شرکت داشتند که در کلاس 250 سی سی علی برزو زاده و مجتبی کریم زاده به مقامهای سوم و ششم دست یافتند و در کلاس 85 سی سی متین حسنی و محمد سلیمانی به ترتیب پنجم و ششم شدند . در پایان این رقابتها جوایز ورزشکاران برتر توسط پادشاه مالزی به آنان اعطاء شد .

 

 

 


خودروهای عتیقه در کوبا مسابقه می دهند.

خودروهای خیلی قدیمی در هاوانا پایتخت کوبا به نمایش گذاشته شدند. سالانه این مسابقات در کوبا برگزار می شود.

علاقه مندان خودروهای قدیمی از کوبا و سراسر جهان روز گذشته در هاوانا جمع شدند تا بار دیگر شاهد رقابت خوردوهای کلاسیک قدیمی باشند.

 

بیش از هفتاد دستگاه خودرو در نهمین مسابقه سالانه خودروهای عتیقه و قدیمی کوبا شرکت داشتند. این خودروها از دهه های هزار و نهصدو سی، چهل، پنجاه و شصت بودند. بیشتر خودروهای شرکت کننده در این مسابقه ، از نوع خودروهای شورلت، فورد، و داج بودند. مهمان افتخاری مسابقه دیروز ، دیوید کولتهارد Coulthard قهرمان سابق مسابقات فرمول یک بود که دیروز با یک خودروی قدیمی از نوع پونتیاک سال هزار و نهصدو پنجاه و پنج در مسابقه هاوانا شرکت کرد.

 

 

قدیمی ترین خودروی شرکت کننده در مسابقه دیروز، یک دستگاه خودروی نوع فورد متعلق به سال هزار و نهصدو سی و از اسپانیا بود. کوبا با جمع آوری خودروهای قدیمی به بزرگترین موزه جهان از این نظر تبدیل شده است. مسابقات خودروهای قدیمی هاوانا یک رویداد ورزشی و با رویکرد مسابقه ای نیست بلکه محملی برای دور هم جمع شدن علاقه مندان خودروهای قدیمی است.

 

کوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند. علت این مسئله آن نیستند که مردم کوبا بسیار ثروتمند هستند و می خواهند از خودروهای عتیقه استفاده کنند بلکه علت این وضع در مسائل سیاسی کوبا ریشه دارد. وقتی فیدل کاسترو در سال هزار و نهصدو پنجاه و پنج با توسل به زور در کوبا قدرت را در دست گرفت، آمریکا علیه کوبا تحریمهایی را اعمال کرد. مردم کوبا نیز مجبور شدند با شرایط جدید پیش آمده، داشته های خود ازجمله خودروهایشان را به بهترین شکل نگه دارند. چند سال پیش، فیدل کاسترو اعلام کرد این خودروهای قدیمی بخشی از هویت گذشته کوبا است و درنتیجه نمی توان این خودروها را از کوبا خارج کرد.

مرسدس بنز S63 AMG قیمت گذاری شد

به اعلام شرکت مرسدس این خودروی جدید دارای موتور جدید دست ساز 5.5 لیتری دوگانه توربو با قدرت 585 اسب بخار است.  که متصل به گیربکس هفت سرعته MCT اسپیدشیفت AMG است. این خودروساز ادعا می کند که شتاب صفر تا صد این خودرو 4.4 ثانیه و بیشینه سرعت الکتریکی محدود آن 249 کیلومتر بر ساعت است.

 

البته بسته ارتقایی درایور، بیشینه سرعت این خودرو را به 299 کیلومتر بر ساعت می رساند.

 

در S63 AMG که رینگ های 48 سانتی متری 10 پره AMG دارد از ترمز کامپوزیت با عملکرد بالا به همراه سیستم تعلیق اسپرت بی نظیر AMG استفاده شده است. در این بسته، سیستم اگزوز اسپرت AMG نیز وجود دارد.

 

بدنه بی نظیر AMG دارای سپرهای جلو و عقب کاملا جدید است که به خنک کردن کمک می کنند.

 

برای بهتر شدن ظاهر این خودرو از فیبر کربنی به همراه بسته ارتقایی بدنه کربنی با قیمت 7822 دلار استفاده شده است. سیستم ترمز سرامیک AMG نیز با قیمت 11091 دلار برای این خودرو موجود است.